Tento týden jsme pro Vás připravili knihu
Bathory - Oběť, nebo vrah?
(kniha o filmu Juraje Jakubiska)Postava Alžběty Báthoryové (1560-1614) alias Čachtické paní, po staletí tradovaná jako krvelačná hraběnka koupající se v krvi nevinných panen, získává v historickém velkofilmu Bathory mnohem širší rozměr. Scenárista a režisér Juraj Jakubisko se zabýval hlavní hrdinkou příběhu po mnoho let, studoval historické prameny, diskutoval s historiky, pátral po dobových artefaktech vážících se k její osobě, aby posléze svým nezaměnitelným filmovým rukopisem vytvořil velkolepý portrét sice kontroverzní, avšak grandiózní osobnosti uherské šlechtičny, která vlastnila majetek větší než sám král, odvážila se čelit mocenskopolitickým intrikám a dokázala neohroženě spravovat svá území pustošená opakovanými válečnými střety a jejich následky. |
|
Postava Alžběty Báthoryové (1560-1614) alias Čachtické paní, po staletí tradovaná jako krvelačná hraběnka koupající se v krvi nevinných panen, získává v historickém velkofilmu Bathory mnohem širší rozměr. Scenárista a režisér Juraj Jakubisko se zabýval hlavní hrdinkou příběhu po mnoho let, studoval historické prameny, diskutoval s historiky, pátral po dobových artefaktech vážících se k její osobě, aby posléze svým nezaměnitelným filmovým rukopisem vytvořil velkolepý portrét sice kontroverzní, avšak grandiózní osobnosti uherské šlechtičny, která vlastnila majetek větší než sám král, odvážila se čelit mocenskopolitickým intrikám a dokázala neohroženě spravovat svá území pustošená opakovanými válečnými střety a jejich následky. Stejně tak kniha o filmu Juraje Jakubiska nabízí čtenáři obě strany životního příběhu Alžběty Báthoryové, její rodiny i jejích protivníků, objasňuje jej na pozadí kruté doby končícího středověku a dobových zvyklostí, zasazuje jej do širších historických souvislostí a samotný film přibližuje pozvánkou na místa tehdejších událostí i místa filmová. O zákulisí natáčení mnohé vypovídají rozhovory s hlavními filmovými představiteli a dalšími tvůrci, včetně Juraje Jakubiska a producentky monumentálního filmového projektu Deany Jakubiskové-Horváthové. Sám režisér provází knihou prostřednictvím svých úvah k jednotlivým kapitolám a v závěru knihy nastiňuje své osobní krédo filmového tvůrce. Propojení výpravné knihy s filmem dokreslují obrazové záběry, reprodukce dobových dokumentů a unikátních ilustrací z filmového deníku Juraje Jakubiska. Stačí tedy obrátit první list a ponořit se do výlevů nenávistné obžaloby, nebo naopak vášnivé obhajoby Alžběty Báthoryové, zamyslet se nad fakty dodnes obestřenými rouškou tajemství, nechat se vést linkou dějinných souvislostí i okouzlit magickými ingrediencemi přenesenými z filmového plátna. |
Tato kategorie produktů neobsahuje zatím žádný produkt.
Můžete jít na předchozí stránku nebo zkuste pokračovat výběrem některé z těchto kategorií:
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.