
kód | GR3395 |
ISBN | 978-80-2471-791-3 |
EAN | 9788024717913 |
Autor | Templar Richard |
Vydavatel | Grada Publishing, a.s. |
Cena s DPH | 229 Kč |
Cena bez DPH | 199.1 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | 224 stran |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | 14 x 21 mm |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 229 Kč s DPH.
Zdá se, že někteří lidé prostě umějí žít. Bez velkého úsilí dosahují úspěchů a zvládají problémy, přičemž jako by vždy a v každé situaci věděli, co říci a co udělat. Každý je má rád – výborně se s nimi pracuje a je úžasné s nimi žít. Jsou šťastní, mají čas na druhé lidi a vědí, co je opravdu důležité. Existuje snad něco, co oni znají, a ostatní lidé ne? Nebo se můžeme my všichni naučit žít spokojeně? Odpověď zní: ano! Stačí, když se budete řídit Zlatými pravidly pro spokojený život. Pravidla vám pomohou více si užít života, snadněji zvládat nepříznivé události a být celkově šťastnějším, klidnějším a naplněnějším člověkem. Vy i lidé kolem vás poznáte rozdíl. Je to váš život. Jak dobrý by mohl být?
Informace o knize byly naposled aktualizovány 6.2.2012.
Další knihy
- Další knihy od autora Templar Richard
- Další knihy z nakladatelství Grada Publishing, a.s.
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.