
kód | EM0124444 |
ISBN | 80-8687-305-6 |
EAN | 9788086873053 |
Autor | Naděžda Kubešová |
Vydavatel | VYUKA.cz. |
Cena s DPH | 157 Kč |
Cena bez DPH | 136.5 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 157 Kč s DPH.
Tuto učebnici využijete nejen v průběhu celého středoškolského učiva, ale následně i při přípravě k maturitě a přijímacím zkouškám na vysokou školu. Koncepce knihy vychází z požadavků MŠMT k nové podobě maturitní zkoušky. Učebnice obsahuje celou středoškolskou látku matematiky: • Základy matematické logiky • Množiny • Číselné obory a elementární teorie čísel • Algebraické výrazy • Mocniny a odmocniny • Rovnice a nerovnice • Funkce • Goniometrické funkce a trigonometrie • Planimetrie • Stereometrie • Komplexní čísla • Analytická geometrie • Posloupnosti a řady • Kombinatorika • Pravděpodobnost • Statistika. Nechybí však ani doporučené rozšiřující učivo pro přípravu studentů na vysokoškolské studium matematicko-přírodovědných, technických, ekonomických a dalších směrů, v nichž je dobrá připravenost studentů v matematice požadována: • Diferenciální a integrální počet • Úvod do finanční matematiky. Pochopení učiva usnadňují řešené příklady. K přehlednosti knihy přispívá barevné provedení grafů, diagramů, schémat a tabulek.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.
Další knihy
- Další knihy od autora Naděžda Kubešová
- Další knihy z nakladatelství VYUKA.cz.
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.