
kód | EM0099960 |
ISBN | 80-7366-083-0 |
EAN | 9788073660833 |
Autor | Petr Borovec |
Vydavatel | Era |
Cena s DPH | 39 Kč |
Cena bez DPH | 33.9 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 39 Kč s DPH.
Připadá vám váš byt či dům šedivý? Zdi pokojů vyhlížejí smutně a fasáda už taky ztratila jiskru? A co takhle vymalovat?Pokud jste se rozhodli oživit nebo dokonce změnit barvy ve vaší domácnosti a bezradně přemýšlíte, kde začít, přečtěte si tuto knihu. Její autor vám pomůže vybrat správný nátěr nebo malbu, poradí, jak upravit podklad a jaké nářadí použít při malbách a nátěrech uvnitř i venku. Zkrátka nepřijdou ani ti, kdo se chystají „jen“ natírat dřevěné či kovové předměty.Kniha popisuje technologické postupy včetně odstraňování nátěrů. Fotopříloha nabízí přehled nejpoužívanějších štětců, válečků, zakrývací techniky a jiných pomůcek.Se znalostmi získanými z této publikace se můžete směle pustit do úpravy interiéru či exteriéru vaší domácnosti nebo fundovaně sledovat, kontrolovat či jen rozumět postupu prací odborné firmy.V knize dále najdete: - přípravu povrchu stěn a jejich opravy - druhy omítek a povrchů - principy psychologie barev - pracovní postup při nátěru fasády
Informace o knize byly naposled aktualizovány 6.11.2013.
Další knihy
- Další knihy od autora Petr Borovec
- Další knihy z nakladatelství Era
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.