
kód | EM0032276 |
ISBN | 978-80-2421-954-7 |
EAN | 9788024219547 |
Autor | neuveden |
Vydavatel | Knižní klub |
Cena s DPH | 509 Kč |
Cena bez DPH | 442.6 Kč |
Doporučená cena | |
Ušetříte | 90 Kč |
Počet stránek | 336 stran |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | 235 x 310 mm |
Hmotnost | 1894 g |
Cena této knihy byla jen 509 Kč s DPH.
Lodi a jejich svět fascinují člověka odedávna a plavidla nejrůznějšího druhu hrála důležitou roli ve vývoji lidské civilizace. Lodi používali objevitelé, dobyvatelé i obchodníci - avšak teprve vznik oceánských lodí umožnil snadné překonávání moří a oceánů a celosvětovou výměnu zboží. Více než 1000 unikátních fotografií a podrobných popisů dokumentuje pozoruhodný vývoj lodní dopravy. Kniha představuje nejznámější lodi a lodní typy dějin i současnosti od prvních papyrových člunů a plachetnic po dnešní oceánské obry vybavené nejmodernější technikou, GPS navigací a stroji mohutných výkonů.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 28.5.2013.
Další knihy
- Další knihy od autora neuveden
- Další knihy z nakladatelství Knižní klub
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.