
kód | EM0128053 |
ISBN | 978-80-9038-581-8 |
EAN | 9788090385818 |
Autor | Klaus Václav, Tomšík Vladimír |
Vydavatel | NC Publishing |
Cena s DPH | 173 Kč |
Cena bez DPH | 150.4 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | 139 stran |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | 130 x 195 mm |
Hmotnost | 244 g |
Cena této knihy byla jen 173 Kč s DPH.
Transformace centrálně plánovaných ekonomik na ekonomiky tržní byly jedinečnými historickými událostmi, které přirozeně stále vzbuzují zájem ekonomů. Od transformačních počátků již uplynula bezmála téměř dvě desetiletí a část společnosti tak může mít nepřesné pojetí o skutečném průběhu transformace. Z toho důvodu autoři považují za vhodné základní makroekonomická fakta české transformace znovu připomenout. Autoři dbali na to, aby si kniha udržela charakter pozitivní, tj. hodnotově neutrální, ekonomické analýzy. Kniha se proto záměrně omezuje pouze na ryze ekonomické otázky a naopak upozaďuje otázky institucionální a politické.Text propojuje úvahy předního českého ekonoma a dlouhodobého tvůrce hospodářské politiky České republiky - profesora Václava Klause, který spoluvytvářel jedinečný proces české transformace zevnitř a vždy z bezprostřední blízkosti, s názory člena mladší generace českých ekonomů - docenta Vladimíra Tomšíka, který se specializuje na problematiku ekonomické analýzy a monetární teorii a v současnosti jako člen bankovní rady České národní banky aktivně formuje českou měnovou politiku. Publikace je určena nejen odborné veřejnosti, ale všem zájemcům o problematiku transformace a ekonomie.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.
Další knihy
- Další knihy od autora Klaus Václav, Tomšík Vladimír
- Další knihy z nakladatelství NC Publishing
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.