
kód | EM0132275 |
ISBN | 978-80-7259-056-8 |
EAN | 9788072590568 |
Autor | Zdeněk Trinkewitz |
Vydavatel | Profess Consulting |
Cena s DPH | 128 Kč |
Cena bez DPH | 111.3 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 128 Kč s DPH.
Slovo autora: V mé knize se vždy hovoří o podnikání společensky prospěšném, s dlouhodobě udržitelným ziskem a růstem hodnoty podniku. O podnikání, které vytváří podnikatelský zisk produkcí užitných statků a nadhodnoty, potřebných pro zdravý život a rozvoj lidské společnosti.
Někteří neokonzervativní ekonomové (mezi nimi i současný prezident Václav Klaus) sice ohledy na celospolečenský zájem odmítají, protože prý tento zájem nemůže být objektivně definován a o všem rozhoduje trh.
Já se dovolím odvolat na odlišný názor nositelů Nobelovy ceny za ekonomii za rok 2004, makroekonomové Nor Finn E. Kdland a Američan Edward C. Prescott, kteří používají pojem sociální optimum, které znamená maximální sumární efekt pro všechny vrstvy společnosti.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 3.1.2014.
Další knihy
- Další knihy od autora Zdeněk Trinkewitz
- Další knihy z nakladatelství Profess Consulting
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.