
kód | MK71734 |
ISBN | 80-7281-250-5 |
EAN | 9788072812509 |
Autor | Stephan A. Hoeller |
Vydavatel | Eminent |
Cena s DPH | 246 Kč |
Cena bez DPH | 213.9 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 246 Kč s DPH.
V roce 1916 měl švýcarský duchovědný badatel Carl Gustav Jung sérii hlubokých mystických zážitků. Krátce poté napsal Sedm promluv k zemřelým a pod text se podepsal jako Basileides Alexandrijský. „Curyšský čaroděj“ se tehdy natolik hluboce ponořil do myšlenkového světa starověkého gnosticismu, že v jeho představitelích objevil předchůdce své hlubinné psychologie. Ve světle tohoto poznání se můžeme ptát na mnohé, například je-li gnosticismus náboženstvím nebo spíš psychologií. Na tuto a mnohé další znepokojivé otázky odpovídá ve své knize Stephan A. Hoeller, jenž se výkladu Jungova díla věnuje celý život. Předkládá v ní zasvěcený výklad Sedmi promluv k zemřelým, které obsahují náznaky a nástin myšlenek, jež později hrály významnou roli v Jungově vědeckém díle.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.
Další knihy
- Další knihy od autora Stephan A. Hoeller
- Další knihy z nakladatelství Eminent
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.