
kód | EM0130657 |
ISBN | 80-2472-379-4 |
EAN | 9788024723792 |
Autor | |
Vydavatel | Grada Publishing, a.s. |
Cena s DPH | 142 Kč |
Cena bez DPH | 123.5 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 142 Kč s DPH.
Bitva u Marathónu vstoupila do historie nesmazatelným dojmem, na její počest se konají maratónské běhy. Když v roce 499 př. n. l. povstali iónští Řekové proti nadvládě Peršanů, poskytly jim pomoc města Athény a Eretria. Perský král Dáreios přísahal odplatu a v roce 490 př. n. l. vyslal 600 lodí plných vojáků, aby se Athéňanům pomstil. Tato kniha podrobně popisuje, jak Řekové drtivě porazili Peršany v bitvě u Marathónu a zahnali je na útěk zpět na jejich lodě. Morální efekt tohoto vítězství byl obrovský - poprvé v dějinách řecká armáda porazila Peršany a prokázala svou taktickou převahu.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 11.11.2012.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství Grada Publishing, a.s.
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.