
kód | EM0092370 |
ISBN | 80-7346-050-5 |
EAN | 9788073460501 |
Autor | Dagmar Šottnerová |
Vydavatel | Rubico |
Cena s DPH | 142 Kč |
Cena bez DPH | 123.5 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 142 Kč s DPH.
Kniha Adventní čas je součástí řady knih o lidových tradicích v naší zemi. Vysvětluje pozadí jednotlivých svátků, jejich časové zařazení, popis tohoto období, pověry, legendy, pranostiky, lidové zvyky, tradice a jejich původ.Kniha současně přináší náměty pro práci s dětmi - básničky, hádanky, říkadla, písničky s notami, povídky, pohádky a náměty pro rukodělnou činnost - adventní věnce, kalendáře, Mikuláš, čert, anděl aj.Kniha zahrnuje období od listopadu do Štědrého dne, tedy dušičky (i Halloween), Svatý Martin, Svatá Kateřina, Svatý Ondřej, Svatá Barbora, Svatý Mikuláš, Svatá Lucie.Kniha přináší nové poznatky a informace, poučení, ale i radost z krásných veršů, pohádek a přt1>ěhů. Kniha je velkým přínosem pro pedagogy i rodiče a je jednou z publikací šestidílného projektu.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.
Další knihy
- Další knihy od autora Dagmar Šottnerová
- Další knihy z nakladatelství Rubico
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.