Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /var/www/clients/client1/web1/web/res/fce.inc.php on line 4
Knihy, knihkupectví, knížky online | Moje kniha

50 největších lží a legend světové historie

nacházíte se zde: Moje kniha > >

kniha 50 největších lží a legend světové historie
kódMK0131733
ISBN978-80-2433-283-3
EAN9788024332833
AutorGutberlet Bernd Ingmar
VydavatelMoba
Cena s DPH208 Kč
Cena bez DPH180.9 Kč
Doporučená cena239 Kč
Počet stránek224 stran
Počet CDneobsahuje
Počet DVDneobsahuje
Rozměr124 x 207 mm
Hmotnost304 g

Cena této knihy byla jen 208 Kč s DPH.

Bohužel, momentálně tento produkt není dostupný a nelze objednat.

Ať už ze senzacechtivosti, politického kalkulu či obyčejné pomluvy, ať už náhodou či záměrně - historické omyly nám vrtají v hlavách tím více, čím déle bývají vyvraceny. Proto tahle kniha shromáždila ty nejdůležitější a nejblýskavější, nejzlomyslnější a nejvíce překvapující legendy, falza, omyly a spiklenecké teorie světových dějin - od starověkých dob do nedávné minulosti - které v tradované podobě tvrdošíjně přetrvávají ve veřejném mínění dodnes. Jejich vysvětlení a vyvozování není ovšem příležitost k suchému výkladu, nýbrž fakta zprostředkovává s velkým porozuměním pro historické souvislosti, a přináší daleko více zábavy, než byste možná na základě svých školních zkušeností čekali...

| Sdílejte s přáteli

Informace o knize byly naposled aktualizovány 28.5.2013.

Další knihy


Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu

vaše jméno
pro koho (email)
kód
opište následující kód před odesláním
Nástěnka
Dnes je 21.9.2020 a svátek má
Matouš, zítra Darina.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy