
kód | MK0131733 |
ISBN | 978-80-2433-283-3 |
EAN | 9788024332833 |
Autor | Gutberlet Bernd Ingmar |
Vydavatel | Moba |
Cena s DPH | 208 Kč |
Cena bez DPH | 180.9 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | 224 stran |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | 124 x 207 mm |
Hmotnost | 304 g |
Cena této knihy byla jen 208 Kč s DPH.
Ať už ze senzacechtivosti, politického kalkulu či obyčejné pomluvy, ať už náhodou či záměrně - historické omyly nám vrtají v hlavách tím více, čím déle bývají vyvraceny. Proto tahle kniha shromáždila ty nejdůležitější a nejblýskavější, nejzlomyslnější a nejvíce překvapující legendy, falza, omyly a spiklenecké teorie světových dějin - od starověkých dob do nedávné minulosti - které v tradované podobě tvrdošíjně přetrvávají ve veřejném mínění dodnes. Jejich vysvětlení a vyvozování není ovšem příležitost k suchému výkladu, nýbrž fakta zprostředkovává s velkým porozuměním pro historické souvislosti, a přináší daleko více zábavy, než byste možná na základě svých školních zkušeností čekali...
Informace o knize byly naposled aktualizovány 28.5.2013.
Další knihy
- Další knihy od autora Gutberlet Bernd Ingmar
- Další knihy z nakladatelství Moba
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.