
kód | EM0132239 |
ISBN | 80-7249-173-5 |
EAN | 9788072491735 |
Autor | Jan Tůma |
Vydavatel | Columbus |
Cena s DPH | 93 Kč |
Cena bez DPH | 80.9 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 93 Kč s DPH.
Nejdřív bylo člověku líto, že nemá křídla. Pak se ovšem na tu nespravedlnost řádně rozzlobil, a když je tedy nedostal přidělená, vyrobil si je uměle. Po všech počátečních nezdarech a posměšcích pochybovačů se konečně vznesl do vzduchu. Od prvního letounu bratří Wrightových bylo však k luxusním obřím airbusům dnešní doby ještě pořádně daleko. Za tu dobu urazilo letectví -- a letecká doprava -- úctyhodnou a dlouhou cestu.
Průvodcem na ní se vám může stát tahle zajímavá knížka, která vás provede stovkou nejvýznamnějších milníků na cestě k ovládnutí oblohy. Potkáme na ní slavné konstruktéry, známé letouny i vzducholodě, které pluly nad hlavami našich prababiček. Tam, kde je pokrok a úspěch, musí však zákonitě být i nezdar, a tak se nevyhneme vzpomínkám na nejničivější letecké katastrofy.
Celá kniha je bohatě ilustrovaná, dobovými kresbami i nejmodernějšími fotografiemi, a přináší podnětný průřez dějinami jednoho z nejúžasnějších oborů.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 3.12.2013.
Další knihy
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.