Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /var/www/clients/client1/web1/web/res/fce.inc.php on line 4
Knihy, knihkupectví, knížky online | Moje kniha

Mein Kampf - očima historiků - 2.vydání

nacházíte se zde: Moje kniha > >

kniha Mein Kampf - očima historiků - 2.vydání
kódEM0128627
ISBN978-80-8686-495-2
EAN9788086864952
Autorkolektiv autorů
VydavatelXYZ
Cena s DPH199 Kč
Cena bez DPH173 Kč
Doporučená cena229 Kč
Počet stránek181 stran
Počet CDneobsahuje
Počet DVDneobsahuje
Rozměr145 x 205 mm
Hmotnost296 g

Cena této knihy byla jen 199 Kč s DPH.

Bohužel, momentálně tento produkt není dostupný a nelze objednat.

z nejdiskutovanějších, nejproblematičtějších a nejzatracovanějších knih v historii se v tomto vydání dostává ke čtenářům tak, jako by sám Hitler podával zhuštěně jádro svého spisu. Těmito slovy se alespoň vyjádřil o povaze textu jeho tvůrce, prvorepublikový historik František Bauer. Jde o výklad nacistické ideologie vycházející z knihy Mein Kampf. Autor zachoval sled kapitol jako v originále. Neusiluje o hodnocení Hitlerových názorů. Bauerovy komentáře se v knize objevují v podobě poznámek a uvádějí na pravou míru pouze vyložené nesmysly nebo lži. Pro dnešního čtenáře je tato publikace zajímavá především proto, že je v ní Mein Kampf hodnocen nejen z pohledu historika píšícího před druhou světovou válkou, ale i z pohledu historiků současných, jimž jsou známy veškeré následky, které nacistická ideologie zachycená na stránkách knihy Mein Kampf měla. Tento aspekt do textu vnesli František Svátek a Michal Arnot.

| Sdílejte s přáteli

Informace o knize byly naposled aktualizovány 4.5.2013.

Další knihy

  • Další knihy od autora kolektiv autorů
  • Další knihy z nakladatelství XYZ
  • Další knihy z kategorie >

Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu

vaše jméno
pro koho (email)
kód
opište následující kód před odesláním
Nástěnka
Dnes je 28.9.2020 a svátek má
Václav, zítra Michal.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy