
kód | EM0099858 |
ISBN | 978-80-7376-005-2 |
EAN | 9788073760052 |
Autor | Salmaggi C.,Pallavisini A. |
Vydavatel | Olympia |
Cena s DPH | 842 Kč |
Cena bez DPH | 732.2 Kč |
Doporučená cena | |
Ušetříte | 148 Kč |
Počet stránek | 767 stran |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | 185 x 185 mm |
Hmotnost | 1686 g |
Cena této knihy byla jen 842 Kč s DPH.
Ilustrovaná chronologie druhé světové války, opatřená více než pěti sty fotografiemi a přibližně třiceti mapami, nabízí čtenáři "dokumentovaný deník" vojenských a politických událostí, které učinily z let 1939-45 nejdramatičtější a nejkrvavější období minulého století a jedno z nejstrašnějších období historie vůbec. Byla sestavena na základě oficiálních dokumentů, souborů válečných věstníků, zpráv generálních štábů a publikací, které vydaly vládní úřady a organizace, ale i méně "oficiálních ", ovšem mnohdy spolehlivějších zpráv, např. dosud vydaných deníků či pamětí. Vzhledem k tomu, že jde o překlad italského originálu, je pro českého čtenáře navíc zajímavá i úhlem pohledu.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 3.1.2014.
Další knihy
- Další knihy od autora Salmaggi C.,Pallavisini A.
- Další knihy z nakladatelství Olympia
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.