Lance Armstrong

nacházíte se zde: Moje kniha > Články

97.ročník Tour de France odstartuje už zítra v sobotu 3.7.2010 a legendární cyklista Lance Armstrong oznámil, že Tour de France letos pojede naposledy. Definitivně. Tuto bezesporu ikona cyklistického sportu nedokázala porazit ani zákeřná rakovina. Lance Armstrong se po zákeřné nemoci, která spoustu lidí odsoudí k smrti, nevzdal. Dokázal se vzepřít sám ve své hlavě a zvítězil. Zvítězil nejen nad nemocí, ale vrátil se zpět a celému světu ukázal že se dokáže přejít v té nejlepší formě a opět vyhrával a to v těch nejtěžších závodech mezi které Tour de France bezesporu patří.

 

Popis knihy:

Lance Armstrong - Comeback

2.0 - Soupeření a soukromí

Kniha fotografií s popisky od Lance Armstronga, jednoho z nejvlivnějších lidí současnosti. V letech 1999 až 2005 vyhrál sedmkrát v řadě Tour de France, nejslavnější cyklistický závod. Je to tím obdivuhodnější, že předtím překonal rakovinu. Po dalším úspěchu již netoužil, raději se chtěl věnovat rozrůstající se rodině, hnutí své nadace za celosvětový boj s rakovinou a vůbec tomu, na co neměl při sportování čas. Po třech letech však neodolal a k závodění se vrátil. Kniha volně navazuje na Armstrongovy životopisy, které v nedávných letech rovněž vydalo nakladatelství Triton. V obraze zprostředkovává zákulisí jeho návratu a „skutečný život zevnitř“: trénování, závodění, poflakování, vychovávání dětí, práci s lidmi zápasícími s rakovinou.Elizabeth Kreutzová je zkušená a úspěšná specialistka na dokumentární sportovní fotografii. Letos v únoru získala za jeden ze snímků z této knihy cenu v 53. ročníku fotosoutěže World Press Photo v kategorii sportovních příběhů.Jak Armstrong říká, „abyste přišli na to, co je podstata života, nemusíte mít smrt na jazyku – ale možná to pomáhá. Tak se kochejte!“

 

Objednat zde

 

Nástěnka
Dnes je 13.11.2019 a svátek má
Tibor, zítra Sáva.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy