1. Jak najdu oblíbenou knihu?
Jsme si dobře vědomi toho, že procházení jednotlivých kategorií a vyhledávání knihy kterou hledáte by bylo velmi složité a právě proto jsme pro Vás připravili vyhledávací okénko. Vyhledávání je velmi snadné. Kliknete myší do vyhledávacího okénka, tam kde je napsáno „hledané zboží“ jak je vidět na obrázku 1.1. Zde napíšete slovo, které hledáte a kliknete na „hledej“ nebo zmáčknete tlačítko „Enter“.
Obrázek 1.1.
Aby pro Vás bylo vyhledávání ještě jednoduší, nebo když neznáte přesný název knihy kterou hledáte, stačí napsat tři písmena chvíli počkat jak je vidět na obrázku 1.2. Vyhledávací okénko Vám navrhne odpovídající názvi knih.
Obrázek 1.2.
Pak už jen stačí dopisovat další písmena a vyhledávací okénko upravuje nápovědu podle toho, co jste napsali. V našem případě hledáme knihy o největším Čechovy Járovi Cimrmanovy. Na obrázku 1.3. je již vidět, jak nápověda pomáhá vyhledat všechny knihy ve kterých je obsaženo slovo „Jára“.
Obrázek 1.3.
Může se stát, že název knihy, který hledáte, nebude hned první, ale až druhém nebo dalším místě. I to je velmi jednoduché. Stačí použít šipku dolů na klávesnici a najet na knihu, kterou hledáte. V případě že knihu přeskočíte, opět se nic neděje. Použijete šipku nahoru a vrátíte se na hledanou knihu. Pro zjednodušení jsme aktuální pozici, na které se nacházíte, podbarvi, jak jde vidět na obrázku 1.4Je také možné použít myš a najet na knihu, kterou hledáte a potvrdit tuto knihu dvojklikem na levé tlačítko myši.
Obrázek 1.4.
Návrat k seznamu všech témat nápovědy.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.