Dan Brown a jeho záhadná díla ( Ztracený symbol)

nacházíte se zde: Moje kniha > Články

Kniha Ztracený symbolDan Brown je tak skvělý spisovatel, že jeho díla se na prodejních pultech moc dlouho neohřejí a okamžitě se tak stávají bestselery. A to nejspíše proto, že se v jeho knižních dílech až dá se říci znepokujícím způsobem mísí realita s fantazií.

Dan Brown pochází z New Hampshiru, Vystudoval na Phillips Exeter Academy, kde dodnes přednáší. Vyučuje angličtinu a jako osoba nad jiné povolaná také tvůrčí psaní. V roce 1996 se pustil do psaní svého prvního románu (Digitální pevnost) jehož děj se točí kolem počítačového kódu. Dále již následují další romány jako je zfilmovaný Šifra Mistra Leonarda

 

digitalni pevnost, kniha, roman, dan brownRomán Andělé a démoni , ve kterém se Brown věnuje pro změnu šifrování a dekódování při vyšetřování rituální vraždy. Například kniha Šifra Mistra Leonarda zdvihla takovou vlnu zájmu, že ji Vatikán přidal na ,,index" a byla tato skvělá kniha přeložena do 42 jazyků a prodalo se jí více jak 10 milionů výtisků!

Tento mysteriózní spisovatel žije v současnosti se svojí ženou malířkou a historičkou umění v Nové Anglii.

A zde si můžete přečíst recenze, názory čtenářů na jeho díla:

 

šifra mistra leonarda kniha dan brown"Nikdy bych si byl nepomyslel, že právě tohle by mohl být typ thrilleru, který by se mi líbil, ale něco vám řeknu: Čím víc už jsem přečetl, tím víc jsem musel číst. V téhle knize Brown stvořil svět neuvěřitelně bohatý i na ty nejjemnější detaily, a já se ho nemohl nabažit. Pane Browne, jsem vaším obdivovatelem."


- Robert Crais -



"Velmi mě udivuje a rozčiluje, že tolik lidí těm lžím uvěřilo. Ta kniha je všude, a tak existuje reálné nebezpečí, že čtenáři, kteří ji četli, by mohli uvěřit, že jsou pravdivé."


- kardinál Tarcisio Bertone o "Šifře"

 

Nástěnka
Dnes je 15.9.2019 a svátek má
Jolana, zítra Ludmila.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy