
kód | EM0098154 |
ISBN | 80-7321-227-7 |
EAN | 9788073212278 |
Autor | Bryony Harcourt- Brownová |
Vydavatel | Fortuna Print |
Cena s DPH | 133 Kč |
Cena bez DPH | 115.7 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 133 Kč s DPH.
Tato kniha poskytuje velmi potřebné informace o tomto plemeni a jeho předcích, povaze a standardu stejně jako o správném výběru, krmení, výchově, preventivní zdravotní péči a chování. Nový majitel přivítá rady, jak připravit domov před příchodem štěněte a jak předcházet problémům se štěňaty. .Navíc velmi poučná publikace nabízí přes 135 barevných fotografií, které jsou stejně informativní jako poutavé. Srozumitelné pokyny a důležité informace jsou zdůrazněny tak, aby zajistily snadný přístup ke všemu, co čtenář potřebuje vědět o životě s afgánským chrtem.Ať už máte problémy s výchovou, alergiemi nebo blechami, tato kniha nabízí způsob, jak jim předcházet. Je nepostradatelným průvodcem povinnostmi majitele od štěněcích do seniorských let psa. Publikaci doporučují špičkoví chovatelé a cvičitelé každému novému majiteli afgánského chrta.Probíraná témata:. Historie afgánského chrta. Charakteristika afgánského chrta . Plemenný standard. Vaše štěně. Každodenní péče o afgánského chrta . Domácí výchova a výcvik. Zdravotní péče o afgánského chrta . Vystavování
Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.
Další knihy
- Další knihy od autora Bryony Harcourt- Brownová
- Další knihy z nakladatelství Fortuna Print
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.