
kód | EM0095448 |
ISBN | 80-7234-426-9 |
EAN | 9788072344260 |
Autor | Gotowala,Przedpelski |
Vydavatel | Rebo |
Cena s DPH | 217 Kč |
Cena bez DPH | 188.7 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | 199 stran |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | 215 x 310 mm |
Hmotnost | 1170 g |
Cena této knihy byla jen 217 Kč s DPH.
Touha vzlétnout je stará jako lidstvo samo. Ale teprve před sto lety se toto přání stalo skutečností, když se bratrům Wrightovým podařilo uskutečnit první let s posádkou. Od té doby prodělalo létání obrovský rozvoj. Dnes se letadla užívají k přepravě osob, k cestám do vesmíru a k vojenským účelům.Kniha 100 osobností světového letectví popisuje historii letectví, a to prostřednictvím osudů lidí, jejichž životy byly nějakým způsobem spojeny s tímto oborem. Jde tedy o sto portrétů leteckých nadšenců, například AnTonyho Fokkera, Neila Armstronga, Antoina de Saint-Exupéryho a Charlese Lindbergha. Někteří z nich se během obou světových válek stali mistry v boji ve vzduchu, jiní byli průkopníky létání do kosmu. Najdete mezi nimi vynálezce, kteří se nezalekli žádných překážek v období počátků letectví, ale také dobrodruhy usilující o překonání dalších a dalších rekordů. Autoři knihy 100 osobností světového letectví jim všem skládají hold.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.
Další knihy
- Další knihy od autora Gotowala,Przedpelski
- Další knihy z nakladatelství Rebo
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.