Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /var/www/clients/client1/web1/web/res/fce.inc.php on line 4
Knihy, knihkupectví, knížky online | Moje kniha

Amsterdam - Společník cestovatele - 2. vydání

nacházíte se zde: Moje kniha > >

kniha Amsterdam - Společník cestovatele - 2. vydání
kódEM0032449
ISBN978-80-2490-938-7
EAN9788024909387
Autorneuveden
VydavatelIkar
Cena s DPH467 Kč
Cena bez DPH406.1 Kč
Doporučená cena549 Kč
Ušetříte82 Kč
Počet stránek312 stran
Počet CDneobsahuje
Počet DVDneobsahuje
Rozměr130 x 223 mm
Hmotnost504 g

Cena této knihy byla jen 467 Kč s DPH.

Bohužel, momentálně tento produkt není dostupný a nelze objednat.

Encyklopedický průvodce nové generace vám umožní maximálně využít pobyt - oceníte ho před cestou, během návštěvy i po návratu domů.Stovky barevných fotografiíTabulky "Nenechte si ujít" vás upozorní na nejvýznamnější památky a zajímavostiV "Nezbytných údajích" doplněných obrázky se dozvíte, jak používat místní měnu, hromadnou dopravu a telefonyPřehledné trojrozměrné mapky z ptačí perspektivy vám přiblíží čtvrti, ulice a budovyJedinečné průřezy a plány podlaží vám umožní nahlédnout do veřejných budov a památek - nepotřebujete žádné další průvodceVyčerpávající informace o zábavě: divadla, hudba, filmy, kluby a aktivity pro dětiHotely, restaurace, kavárny a hospody ve všech cenových kategoriíchILUSTROVANÝ PRŮVODCE, SE KTERÝM NEZABLOUDÍTE!

| Sdílejte s přáteli

Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.

Další knihy

  • Další knihy od autora neuveden
  • Další knihy z nakladatelství Ikar
  • Další knihy z kategorie >

Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu

vaše jméno
pro koho (email)
kód
opište následující kód před odesláním
Nástěnka
Dnes je 19.9.2020 a svátek má
Zita, zítra Oleg.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy