
kód | EM0120326 |
ISBN | |
EAN | 9788087090022 |
Autor | Kolektiv autorů |
Vydavatel | BVD |
Cena s DPH | 229 Kč |
Cena bez DPH | 199.1 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 229 Kč s DPH.
Jedenadvacet osobností českého herectví je první knihou čtyřdílného cyklu, který bude vycházet v průběhu letošního roku a přinese portréty celkem 84 nejvýraznějších představitelů české filmové a divadelní scény. Záměr tvůrců - jít proti spirále času - předzmenal, že prvnní díl přináší portréty těch, kteří vytvořili nejvýznamnější role v divadle, filmu a televizi " letech devadesátých a v novém tisíciletí. Jednotlivé portréty, a bude tomu stejně i v dalších dílech, jsou psány očima několika zkušených autorů (např. Marie Formáčkové, Michaely Zindelové, Davida Laňky aj.) a svým subjektivním pohledem připomínají televizní cyklus GEN.Celý cyklus bude mít jednotnou grafickou podobu a rozsah kolem 200 stran formátu A4.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.
Další knihy
- Další knihy od autora Kolektiv autorů
- Další knihy z nakladatelství BVD
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.