
kód | EM0098976 |
ISBN | 80-2041-442-8 |
EAN | 9788020414427 |
Autor | Sue Townsendová |
Vydavatel | Mladá Fronta |
Cena s DPH | 237 Kč |
Cena bez DPH | 206.1 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 237 Kč s DPH.
Dlouho očekávané nové pokračování světově proslulé řady knih o věčném smolaři Adrianu Moleovi zavádí čtenáře do Velké Británie roku 2002. Adrian nyní dosáhl středního věku, pracuje v knihkupectví, má za sebou dvě nevydařená manželství a je otcem dvou synů. Jeho sen o kariéře úspěšného spisovatele se rozplynul. Obdiv svého okolí se snaží získat alespoň luxusním bydlením, což ho ovšem uvrhne do zlověstné spirály rostoucího zadlužení. Navíc se málem ožení s Marigold, pološílenou vyznavačkou alternativního způsobu života. Najde v sobě sílu zrušit zasnoubení a navázat nový vztah s krásnou Daisy?
Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.
Další knihy
- Další knihy od autora Sue Townsendová
- Další knihy z nakladatelství Mladá Fronta
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.