
kód | MK75592 |
ISBN | 80-7141-566-9 |
EAN | 9788071415664 |
Autor | Danielle Beanová |
Vydavatel | Dobrá kniha |
Cena s DPH | 137 Kč |
Cena bez DPH | 119.1 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 137 Kč s DPH.
Ponorte sa s nami do šťastného, občas náročného, niekedy chaotického, častokrát inšpirujúceho, ale vždy požehnaného života Danielle Beanovej, šťastnej manželky Dana Beana a matky šiestich malých detí. Táto zbierka esejí nás zavedie k nim do obývacej izby, ale aj medzi regále s potravinami v miestnom obchodnom dome, do záhrady ich rodinného domu, navštívime oddelenie detskej literatúry mestskej knižnice, privoniame k autorkinmu kulinárskemu umeniu, nazrieme do šiestich detských postieľok, spoznáme búrlivú radosť i slzavé údolie tejto obetavej, milujúcej a dôverujúcej manželky a matky. Sama nás pozýva k sebe na návštevu. Tak teda vstúpme…
Informace o knize byly naposled aktualizovány 3.1.2014.
Další knihy
- Další knihy od autora Danielle Beanová
- Další knihy z nakladatelství Dobrá kniha
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.