Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /var/www/clients/client1/web1/web/res/fce.inc.php on line 4
Knihy, knihkupectví, knížky online | Moje kniha

Alchymista - Tajemství nesmrtelného Nikolase Flamela

nacházíte se zde: Moje kniha > >

kniha Alchymista - Tajemství nesmrtelného Nikolase Flamela
kódEM0032051
ISBN978-80-2422-024-6
EAN9788024220246
AutorScott Michael
VydavatelKnižní klub
Cena s DPH254 Kč
Cena bez DPH220.9 Kč
Doporučená cena299 Kč
Počet stránek400 stran
Počet CDneobsahuje
Počet DVDneobsahuje
Rozměr152 x 216 mm
Hmotnost572 g

Cena této knihy byla jen 254 Kč s DPH.

Bohužel, momentálně tento produkt není dostupný a nelze objednat.

Josh a Sofie jsou obyčejná dvojčata, která si chtějí během prázdnin vydělat na první auto. Josh si najde práci v malém knihkupectví u manželů Flemingových a jeho sestra v kavárně naproti přes ulici. Jednoho dne se jim změní celý život, když se v ulici objeví podivné auto s ještě podivnější posádkou. Jsou svědky kouzelnického souboje o starodávnou knihu kouzel, která má nevídanou moc. Obsahuje totiž všelijaké návody a postupy popisující mimo jiné výrobu zlata z běžných kovů nebo elixír mládí. Není divu, že po ní touží chamtivý Dr. Dee, který se spojil se starší nesmrtelnou rasou, jež zemi vládla dávno před příchodem lidí.Dr. Dere zaútočí na Nicka Fleminga, který ale není jen ledajakým obchodníkem, ale především strážcem tajemství knihy kouzel a také alchymista v jedné osobě. Dvojčata se mu po počátečním šoku snaží pomoci ubránit knihu, ale nakonec marně. Dee si odnáší nejen to, pro co přišel, ale také unáší alchymistovu ženu Perenellu. Naštěstí Josh v boji vytrhne z knihy nejdůležitější stránku, kde je rituál, který by umožnil návrat nesmrtelných na zemi a tím uvrhl lidstvo do otroctví, ne-li hůře. Dvojčata se tak dostávají do nebezpečí, protože Dee bude chtít získat i zbylé stránky a on nenechává svědky.Nicolas Flamel, což je Nickovo pravé jméno, proslulý alchymista, který se narodil před více než sedmi sty lety, odvádí sourozence do domnělého bezpečí v království bohyně Hekaté. Na cestě se k nim připojí starověká válečnice, která sice patří k upíří rase, ale prokáže svoji loajalitu. V Hekatině říši se dvojčata dovídají, že jim Nick neřekl úplnou pravdu. Existuje věštba, která mluví o velkém boji mezi dobrem a zlem, o stávající uspořádaní světa, do kterého se zapojí dvojčata, Slunce a Měsíc, která jedno jsou a boj rozhodnou. Náhodou má Josh čistě zlatou auru a Sophie čistě stříbrnou. Nick přesvědčí sourozence, aby nechali Hekaté, bohyni tří tváří, probudit jejich magickou sílu, protože čím dál víc věcí nasvědčuje tomu, že jsou dvojčata z proroctví.Bohužel Dee už to ví také a ve spojení s dalšími dvěma nesmrtelnými napadne Hekatinu říši, a tak Hekaté stihne probudit pouze Sofiiny schopnosti. Josh si připadá méněcenný a hlavně zrazený, protože Nickovou vinou ztrácí nejbližšího člověka ve svém životě. Sofie totiž není tím, čím bývala, protože její probuzení způsobilo, že se mnohonásobně zvýšila její schopnost vnímat věci z okolí, což neumí vypnout. Naneštěstí není čas na to, aby ji to Hekaté naučila, jelikož její království je zničeno a propadá se zpátky do nicoty, ze které vzešlo. Pod alchymistovým vedením utíkají na jih k čarodějnici, která ovládá jeden z nejdůležitějších živlů, vzduch. Shodou okolností je to i babička starověké upíří válečnice, která naučí Sofii vše, co umí, a nakonec jim pomůže utéct prostřednictvím kouzelných zrcadel, jelikož i zde je dostihne Dee se svojí armádou mrtvých.

| Sdílejte s přáteli

Informace o knize byly naposled aktualizovány 30.5.2013.

Další knihy


Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu

vaše jméno
pro koho (email)
kód
opište následující kód před odesláním
Nástěnka
Dnes je 21.9.2020 a svátek má
Matouš, zítra Darina.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy