Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /var/www/clients/client1/web1/web/res/fce.inc.php on line 4
Knihy, knihkupectví, knížky online | Moje kniha

Akademie nočních můr 2.

nacházíte se zde: Moje kniha > >

kniha Akademie nočních můr 2.
kódEM0138221
ISBN978-80-7371-275-4
EAN9788073712754
AutorLorey Dean
VydavatelSun
Cena s DPH229 Kč
Cena bez DPH199.1 Kč
Doporučená cena269 Kč
Počet stránek223 stran
Počet CDneobsahuje
Počet DVDneobsahuje
Rozměr146 x 212 mm
Hmotnost410 g

Cena této knihy byla jen 229 Kč s DPH.

Bohužel, momentálně tento produkt není dostupný a nelze objednat.

Druhý díl Akademie nočních můr nás zavádí na pokraj celosvětové války s netvory. Zdá se, že toto je poslední šance Útvaru pro noční můry válku zastavit. Na svět se dostali poslední Proslulí – největší netvoři Temnozemě. Záchrana závisí výhradně na tajemné bytosti zvané Strážce, ale ten umírá. Uzdravit jej může jen hydří mléko, a tak se Charlie Benjamin a jeho kamarádi z Akademie nočních můr vydají hledat matku Hydru. Než proniknou do propastných hlubin hydří jeskyně, musejí projít přes přízračný hřbitov v bermudském trojúhelníku a nebezpečnou, netvory zaplavenou zoo v San Diegu. Netvoři útočí všude a na všechny! Podaří se válku zastavit?První díl knihy byl oceněn Nezávislou asociací kalifornských knihkupců SCIBA jako nejlepší dětský román roku 2008.

| Sdílejte s přáteli

Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.

Další knihy

  • Další knihy od autora Lorey Dean
  • Další knihy z nakladatelství Sun
  • Další knihy z kategorie >

Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu

vaše jméno
pro koho (email)
kód
opište následující kód před odesláním
Nástěnka
Dnes je 1.10.2020 a svátek má
Igor, zítra Olívie / Oliver.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy