
kód | MK0125912 |
ISBN | 978-80-2433-046-4 |
EAN | 9788024330464 |
Autor | Fischer Claus Cornelius |
Vydavatel | Moba |
Cena s DPH | 208 Kč |
Cena bez DPH | 180.9 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | 304 stran |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | 123 x 206 mm |
Hmotnost | 378 g |
Cena této knihy byla jen 208 Kč s DPH.
Během oslav Queens Day dojde v Amsterodamu k brutální vraždě dvanáctiletého chlapce. Tělo chlapce je strašlivě zohaveno. Případu se ujímá komisař Bruno van Leeuwen. Stop, které by vedly k odhalení pachatele, však není příliš mnoho, na místě činu byla nalezena bambusová tříska, dle svědectví byl vrah zřejmě velmi malý a měl voskově bledou pleť.
Co ale bylo skutečným motivem tohoto hrůzného činu? Ilegální obchod s orgány? Drogy? Nebo se snad jednalo o rituální vraždu? S neobyčejnou vytrvalostí a navzdory osobním problémům sleduje komisař stopy vraha. Klíč k rozluštění případu vede až do Nové Guineye a k praktikám sahajícím až do doby kamenné...
Informace o knize byly naposled aktualizovány 3.1.2014.
Další knihy
- Další knihy od autora Fischer Claus Cornelius
- Další knihy z nakladatelství Moba
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.