
kód | EM0134672 |
ISBN | 978-80-9037-748-6 |
EAN | 9788090377486 |
Autor | Peterová Zuzana |
Vydavatel | MarieTum |
Cena s DPH | 164 Kč |
Cena bez DPH | 142.6 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | 140 stran |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | 145 x 182 mm |
Hmotnost | 240 g |
Cena této knihy byla jen 164 Kč s DPH.
Milé čtenářky, dostáváte do ruky psychologicky laděnou knížku, která se bezpochyby svým obsahem dotýká i mnoha z vás. Odvěký problém ve vztahu matky a dcery je dodnes aktuální. Očima dcery se dostáváte do stále se opakujících problémů při komunikaci s matkou a je až nepochopitelné, žemnohdy zcela banální situace nelze vyřešit a stávají se pro obě noční můrou. Je dcera vždycky v právu, nebo nemá matka pro ni nikdy pochopení? A nebo je to naopak? A nebo jde o běžný stav generačně odlišného pohledu na život? To se dozvíte, když se začtete do řádek této knížky. Čte se jednímdechem a doufám, že některým z vás bude inspirací při řešení i vašich problémů.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.
Další knihy
- Další knihy od autora Peterová Zuzana
- Další knihy z nakladatelství MarieTum
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.