
kód | MK83825 |
ISBN | 80-7217-555-6 |
EAN | 9788072175550 |
Autor | Václav Láska |
Vydavatel | Jota |
Cena s DPH | 48 Kč |
Cena bez DPH | 41.7 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 48 Kč s DPH.
Kniha je příběhem bývalého policisty Tomáše Krásy, který po konfliktu se svými nadřízenými odchází od policie a stává se advokátem. Poznává nejen podvodné praktiky některých advokátů, ale rozkrývá i rozsáhlou korupci v řadách policie, kterou si jako policista nepřipouštěl.Zjišťuje, že byť je jeho živobytím práce advokáta, myšlením zůstává policistou. To mu přináší řadu konfliktů s jinými advokáty. A když přijme nabídku bývalého kolegy na odhalení a usvědčení renomovaného advokáta, který ve skutečnosti za využití svých klientů „bílých koňů“ páchá rozsáhlé podvody, Krásova advokátní kariéra dostává povážlivé trhliny. Zvláště, když se dotyčný advokát spojí s úplatným policejním důstojníkem, který se postaral o Krásův odchod od Policie. To začíná jít hlavnímu hrdinovi o život.Autor je právník, bývalý policista. Byť zdůrazňuje, že kniha v žádném případě není jeho autobiografií, popis úplatků, podvodů a vydírání, které se mezi policisty i advokáty děje, je tak reálný, až z toho mrazí.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.
Další knihy
- Další knihy od autora Václav Láska
- Další knihy z nakladatelství Jota
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.