
kód | EM0133086 |
ISBN | 978-80-7349-119-2 |
EAN | 9788073491192 |
Autor | Lorius Cassandra |
Vydavatel | Pragma |
Cena s DPH | 157 Kč |
Cena bez DPH | 136.5 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | 221 stran |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | 145 x 205 mm |
Hmotnost | 290 g |
Cena této knihy byla jen 157 Kč s DPH.
Tantra, tao lásky, je starobylá východní praktika osobního rozvoje. Srdcem této nauky je poznání, že mocné proudy energie protékají námi všemi a měly by být sladěny dohromady. Praktické techniky v této knize vám nejen ukážou, jak rozvíjet vaši sexuální energii a jak využívat její sílu k vnitřní transformaci, ale také pozvednou vaše milování na vyšší duchovní stupeň. Když se mysl i tělo sladí dohromady pomocí tantrického sexu, zlepší se komunikační dovednosti, osobní kreativita i spontánnost. Kniha vás provede sto a jednou nocí rituálů, tance, intimních dotyků, dýchání, vizualizací a meditací, aby vás přiblížila k vašemu sexuálnímu partnerovi a pomohla vám najít váš vlastní vnitřní zdroj extáze.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.
Další knihy
- Další knihy od autora Lorius Cassandra
- Další knihy z nakladatelství Pragma
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.