
kód | PE133341 |
ISBN | |
EAN | 9788081420283 |
Autor | |
Vydavatel | Fortuna Libri |
Cena s DPH | 343 Kč |
Cena bez DPH | 298.3 Kč |
Doporučená cena | |
Ušetříte | 61 Kč |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 343 Kč s DPH.
Sam Elling pracuje v internetovej zoznamovacej agentúre. Keďže ani jemu sa nedarí stretnúť tú pravú, vytvorí algoritmus, ktorý človeku dokáže nájsť ideálneho partnera. Nakoniec spozná životnú lásku, ale v práci dostane výpoveď, lebo jeho vynález je až príliš úspešný, a tak firma prichádza o klientov.
Keď jeho milovaná Meredith stratí drahú starú mamu, všetko sa zrazu zmení. Sam prerobí svoj geniálny počítačový program tak, aby ľuďom umožnil komunikovať s nebohými - alebo aspoň s ich virtuálnou podobou, ktorá je až znepokojujúco skutočná. Zdá sa, že víťazstvo nad smrťou je vďaka technike zaručené. Je to však naozaj víťazstvo?
Informace o knize byly naposled aktualizovány 3.1.2014.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství Fortuna Libri
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.