
kód | EM0146965 |
ISBN | 978-80-2041-704-6 |
EAN | 9788020417046 |
Autor | Tomás Harris; Mark Seaman |
Vydavatel | Mladá Fronta |
Cena s DPH | 322 Kč |
Cena bez DPH | 280 Kč |
Doporučená cena | |
Ušetříte | 57 Kč |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 322 Kč s DPH.
U příležitosti 65. výročí vylodění v Normandii vychází v češtině kniha, která odhaluje význam zpravodajské služby v průběhu 2. světové války. Spojenci vybrali španělského agenta Juana Pujola, který pod krycím jménem Garbo poskytoval Němcům částečně pravdivé informace, a získal si jejich důvěru i štědré odměny. Tato kniha není pouze výsledkem práce nějakého žurnalisty, který celý případ posuzuje zvenčí a o jistých pohnutkách a detailech se může se čtenářem jen dohadovat. Jde o svědectví Pujolova řídícího důstojníka z MI5 Tomáse Harrise. Tito dva muži společně utkali síť klamných zpráv, kterými zapředli do léčky německé protivníky, a v nejdůležitějším okamžiku před vyloděním je zavedli na falešnou stopu. I jejich zásluhou tak invaze skončila úspěchem.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.
Další knihy
- Další knihy od autora Tomás Harris; Mark Seaman
- Další knihy z nakladatelství Mladá Fronta
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.