
kód | EM0191939 |
ISBN | |
EAN | 9788087101308 |
Autor | |
Vydavatel | Karmášek |
Cena s DPH | 298 Kč |
Cena bez DPH | 259.1 Kč |
Doporučená cena | |
Ušetříte | 52 Kč |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 298 Kč s DPH.
Jedná se o třetí podstatně přepracované a doplněné vydání úspěšného titulu. Publikace vyniká již od prvního pohledu velkým množstvím ilustrací i skvělou grafickou úpravou. Autor poskytl ke vzniku knihy množství novodobých i historických fotografií, dále řadu reprodukcí uměleckých památek, lidových dřevořezeb, betlémů, obrázkůna skle, různých maleb i rytin. Ke zdaru kniny přispěla rovněž vynikajicí spolupráce zkušeného šumavského fotografa Jana Kavaleho.Historik PhDr. Vladimír Horpeniak z Muzea v Sušici a Kašperských Horách, ve své knížce připomíná postavení adventu a vánočních svátků v běhu církevního roku. V barvitém líčení ožívají zvyky předvánočního času, například obchůzky Barborek, Mikuláše a Lucíí – Lucek atd.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 16.12.2013.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství Karmášek
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.