
kód | KOKOS158884 |
ISBN | |
EAN | 9788020422880 |
Autor | |
Vydavatel | Mladá Fronta |
Cena s DPH | 217 Kč |
Cena bez DPH | 188.7 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 217 Kč s DPH.
Čtvrté pokračování populárních deníků věčného smolaře a outsidera Adriana Molea zastihuje našeho antihrdinu mezi 1. lednem 1991 a 15. dubnem 1992, tedy v době, kdy třiadvacetiletý Adrian čelil nepřebernému množství osobních problémů a trápení: milovaná Pandora se provdala za bisexuála a Adriana už nemíní nadále trpět v šatně svého bytu, jeho šéf na Oxfordu jej podezírá (právem), že pro svou práci není dostatečně kvalifikován, rozvedení rodiče si (zřejmě v nějakém pominutí smyslů) vybrali naprosto nevhodné životní partnery, Adriánův zbrusu nový plnovous se nikomu nelíbí, a místo aby imponoval dívkám, magicky přitahuje jen míchaná vajíčka, Bertu Baxterovi je sto, odmítá umřít a nepřestává vyžadovat stříhání nehtů (i u nohou!), první román se nedaří a nedaří, zatímco úhlavní nepřítel Barry Kent píše bestsellery!Kdy to všechno skončí?
Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství Mladá Fronta
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.