
kód | PE29400 |
ISBN | |
EAN | 9788072264421 |
Autor | |
Vydavatel | Computer Press |
Cena s DPH | 388 Kč |
Cena bez DPH | 337.4 Kč |
Doporučená cena | |
Ušetříte | 69 Kč |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 388 Kč s DPH.
Active Server Pages (ASP) znají weboví vývojáři jako velmi efektivní prostředí pro vytváření webových aplikací: relativně snadno se programují a díky rozšiřitelnosti pomocí komponent ActiveX a Javy mohou mít dalekosáhlé schopnosti. V případě ASP nejde v pravém smyslu o programovací jazyk, ani o platformu určenou ryze pro produkty Microsoftu.V podstatě je to jen objektový model pro Microsoft Information Server a kompatibilní webové servery. Tuto technologii vyvinul Microsoft jako odpověď na problémy s komplikovaností programování aplikací v CGI. K vytváření plnohodnotných webových aplikací je pro ASP možno používat jakýkoli skriptovací jazyk od VBScriptu až po Python.Kniha Active Server Pages v kostce se k vám dostává ve druhém, aktualizovaném vydání, jako další ze série pohotových referenčních průvodců, které si čtenáři oblíbili pro systematické poznávání potřebných témat i pro možnost rychlého dohledání konkrétní partie při vlastní práci.Kniha byla kompletně aktualizována na IIS 5.0 a ASP 3.0 a ukazuje, jak se jednotlivé funkce objektového modelu využívají v reálných aplikacích a zdůrazňuje málo známé i nedokumentované možnosti ASP. Tvoří ji tři části:- Úvod do Active Server Pages.Kratší úvodní část rozebírá roli skriptů na straně serveru při vytváření webových aplikací a demonstruje jejich implementaci na IIS a jiných kompatibilních serverech.- Přehled objektů.Podrobná dokumentace vlastností, metod a událostí sedmi objektů, které tvoří IIS (Application, ASPError, ObjectContext, Request, Response, Session a Server). Také je zde kapitola věnovaná souboru global.asa, předprocesním direktivám a vkládání dat na straně serveru.- Přehled instalovatelných komponent.Podrobná dokumentace vlastností a metod dalších komponent, například ActiveX Data Objects nebo Content Rotator Component, jež jsou součástí IIS.- Přílohy.Přehled vnitřních objektů ASP, informace k převodu aplikací CGI/WinCGI na ASP, použití ASP na alternativních platformách a konfigurace aplikací ASP na IIS.Popis každého objektu či komponenty začíná jejich vysvětlením, obsahuje seznam případně vyžadovaných knihoven DLL a souborů, pokračuje ukázkovým programem ukazujícím vytváření instance jeho použití, poznámkami a tipy k obvyklým problémům. Dále následuje vyčerpávající popis vlastností, kolekcí, metod a událostí s vysvětlením parametrů a zpravidla i ukázka kódu ve VBScriptu.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 30.8.2013.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství Computer Press
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.