
kód | MKKOS120559 |
ISBN | 80-8592-437-4 |
EAN | 9788085924374 |
Autor | |
Vydavatel | Sefer |
Cena s DPH | 298 Kč |
Cena bez DPH | 259.1 Kč |
Doporučená cena | |
Ušetříte | 52 Kč |
Počet stránek | 542 stran |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 298 Kč s DPH.
V roce 2000 byly v Institutu Terezínské iniciativy zahájeny práce na projektu Acta Theresiania, jehož posláním je shromáždit archivní dokumentaci k historii terezínského ghetta a širším aspektům "konečného řešení židovské otázky" v Čechách a na Moravě a postupně ji publikovat. Pro první svazek ediční řady Acta Theresiania byly vybrány Denní rozkazy Rady starších a Sdělení židovské samosprávy, které jsou jedním z nejdůležitějších pramenů pro poznání historie terezínského ghetta, především jeho vnitřního života, a zaujímají zcela unikátní místo i mezi prameny k dějinám nacistických koncentračních táborů a ghett.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 12.11.2012.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství Sefer
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.