Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /var/www/clients/client1/web1/web/res/fce.inc.php on line 4
Knihy, knihkupectví, knížky online | Moje kniha

Aby porod nebolel

nacházíte se zde: Moje kniha > Knihy všech žánrů a zaměření

kniha Aby porod nebolel
kódKOKOS167125
ISBN
EAN9788087168172
Autor
VydavatelKernberg Publishing
Cena s DPH238 Kč
Cena bez DPH207 Kč
Doporučená cena280 Kč
Počet stránekneznámý
Počet CDneobsahuje
Počet DVDneobsahuje
Rozměrnení k dispozici
Hmotnostnení k dispozici

Cena této knihy byla jen 238 Kč s DPH.

Bohužel, momentálně tento produkt není dostupný a nelze objednat.

Jde především o osobní příběh, na jehož počátku si autorka jako budoucí matka klade otázku: "Proč by měl porod bolet?" Nevšední otázka, za kterou následuje nevšední příběh ženy, maminky, matky.
Publikace upozorňuje například na možnost psychosomatických vlivů při těhotenských, porodních a poporodních potížích či komplikacích, vliv předchozích generací na současné těhotenství, porod, kojení. Zmiňuje téma přirozené antikoncepce a nabízí etymologický výklad. V neposlední řadě připomíná, že těhotenství a porod není nemoc, ale přirozený fyziologický proces.
Kniha si neklade za cíl předkládat jakýsi univerzální porodní návod, konkurovat práci a postupům porodníků, porodních asistentek, dul či jiným spřízněným profesím. Nenajdete v ní ani potravinová doporučení , fyzická cvičení…zkrátka to, co si můžete najít v knihách mnohých úžasných autorek a autorů. Jejím smyslem je předat osobní zkušenost. Nabídnout poněkud jiný úhel pohledu. Představit těhotenství a porod jako práci na sobě.

| Sdílejte s přáteli

Informace o knize byly naposled aktualizovány 15.3.2013.

Další knihy


Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu

vaše jméno
pro koho (email)
kód
opište následující kód před odesláním
Katalog knih
Nástěnka
Dnes je 10.5.2021 a svátek má
Blažena, zítra Svatava.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy