
kód | PE132997 |
ISBN | |
EAN | 9788087717004 |
Autor | |
Vydavatel | TAXUS International |
Cena s DPH | 339 Kč |
Cena bez DPH | 294.8 Kč |
Doporučená cena | |
Ušetříte | 60 Kč |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 339 Kč s DPH.
Zpozorněte! Nejspíše jste kuřáci v různých stadiích zoufalství. Nebo lidé, jejichž blízcí kouří. Kniha Absťák stojí 4–6 krabiček cigaret. Finanční návratnost této knihy je asi týden. A jaká je skutečná hodnota této knihy?
My kuřáci většinou chceme přestat kouřit. Paradoxně ale máme strach přestat kouřit, protože věříme, že:
•ztloustneme, jakmile přestaneme
•se budeme dlouho trápit strašnými abstinenční příznaky
•budeme trpět jako zvířata, budeme se potit a třást
•budeme nervózní, nesoustředíme se a nezvládneme stresy
•selžeme, protože nemáme silnou vůli
•znovu začneme a všechno to utrpení se bude opakovat…
Z těchto důvodů všem i sobě lžeme, jak nám kouření chutná. Pravdou ale je, že nechutná, jen jsme závislí na nikotinu. Systematicky si ničíme zdraví a ještě za to platíme stále větší peníze.
Jenže přestat kouřit je lehčí, než si myslíte. Řešení najdete v knize Absťák. Nepřiberete a většinou budete i v pohodě. Zvládnete stresy. A hlavně, vůbec to není o silné vůli… Tato kniha vám ukáže, jak kdykoli nashromáždíte takovou sílu emocí, že přestanete mít chuť kouřit.
Může to dokázat každý. Ivo Toman se narodil s Touretteovým syndromem. Těmto lidem lékaři nikotin přímo předepisují, protože zmírňuje tiky. On sám kouřil dvacet šest let. Když dokázal přestat kouřit on, dokážete to i vy.
Ivo Toman o kouření a lidské motivaci ví opravdu hodně. I přes své postižení se stal nejvyhledávanějším motivačním řečníkem v Česku a na Slovensku, protože jde až na samou podstatu věci. Přečtěte si jeho zpověď bývalého kuřáka a získejte návod jak na to.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 3.1.2014.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství TAXUS International
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.