
kód | MK90092 |
ISBN | 978-80-9035-785-3 |
EAN | 9788090357853 |
Autor | Tomáš Prokůpek |
Vydavatel | Crew |
Cena s DPH | 152 Kč |
Cena bez DPH | 132.2 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 152 Kč s DPH.
Singapurský speciál časopisu AARGH! vznikl jako reakce na nedávný komiskový workshop v Singapuru, jehož se za Českou republiku zúčastnil Tomáš Kučerovský, editor AARGH!u. Stoosmdesátistránkový sborník formátu 22,5 x 16,5 cm tak má napůl podobu komiksového deníku z cesty a napůl je antologií sestavenou z tvorby dalších jedenácti zúčastněných autorů, doplněnou o jejich profily. Obě části se přitom prolínají a organicky doplňují. Ve výsledku se jedná o nejexotičtější AARGH!, v němž čtenáři naleznou i komiksy z Filipín, Hong Kongu, Indonésie, Japonska, Koreje nebo Vietnamu.
Práce na regulérním osmém čísle AARGH!u už se také pomalu blíží ke konci, tento sborník vyjde ještě před koncem letošního roku.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 3.1.2014.
Další knihy
- Další knihy od autora Tomáš Prokůpek
- Další knihy z nakladatelství Crew
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.