
kód | EM0155951 |
ISBN | 978-80-9035-789-1 |
EAN | 9788090357891 |
Autor | |
Vydavatel | Analphabet books |
Cena s DPH | 152 Kč |
Cena bez DPH | 132.2 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 152 Kč s DPH.
AARGH! 9 se zaměřuje především na Polsko, které je představeno prostřednictvím šesti komiksů z dílny tamních autorů. Historické vazby polského komiksu na českou realitu ve svém textu připomíná Adam Rusek, současný stav polské scény monitoruje Michał Słomka a rozhovor s Grzegorzem Rosińským, autorem slavného Thorgala, mimo jiné přináší nové informace o jeho spolupráci s Kájou Saudkem. Mezinárodní skladbu sborníku dále doplňuje čtveřice příběhů z Německa a bývalé Jugoslávie. Nejzajímavějším hostem devátého AARGH!u je ale nejspíš Marek Čolek, pohybující se na rozhraní dvou světů – českého a kanadského. Právě díky svému odstupu možná jako vůbec první výtvarník dokáže tvůrčím způsobem navázat na českou národní ikonu – Josefa Ladu. Domácí scénu pak reprezentují známá jména Lucie Lomové, Jiřího Gruse nebo Lely Geislerové, ale i debutanti jako Františka Lachmanová nebo aktuální vycházející hvězda Václav Šlajch. A aby tohle všechno nezůstalo bez širších souvislostí, nabízí AARGH! 9 interview s Jiřím Zimčíkem a dvě publicistické exkurze do staršího českého komiksu, přesněji řečeno na jeho divoké, málo probádané pomezí.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství Analphabet books
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.