
kód | EM0194939 |
ISBN | |
EAN | 9788090446748 |
Autor | |
Vydavatel | Analphabet books |
Cena s DPH | 152 Kč |
Cena bez DPH | 132.2 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 152 Kč s DPH.
Komiksový magazín – dva typy obálky!Jedenácté číslo komiksového sborníku Aargh! přináší pohled na u nás málo známou komiksovou scénu v Maďarsku. Publicistické části dominuje článek o Františku Kobíkovi, legendárním kreslíři z ABC. Text představuje Kobíkovu neznámou výtvarnou tvorbu i pozapomenuté komiksové začátky a přináší řadu zajímavých detailů o spolupráci s časopisem ABC. Další dva texty se věnují maďarskému komiksu – jeho historii a přetiskům maďarských seriálů v československých periodikách od konce 60. do začátku 90. let. Maďarský blok doplňuje pětice komiksů současných mladých autorů.Nejdelším komiksovým příspěvkem je 25stránkový barevný příběh Robert, který napsal a nakreslil Jiří Grus. AARGH! 11 také přináší další příběh Fanouše, jedenáctiletého nelítostného lovce paranormálního neřádu. Fanoušovi je věnována i jedna ze dvou variantních obálek a v obsáhlém rozhovoru s Danem Černým se čtenáři dovědí ledacos o Fanoušově minulosti i budoucnosti. Druhý rozhovor sborníku poskytla mezinárodně uznávaná ilustrátorka Renáta Fučíková, která přispěla i krátkým komiksem Luna vychází na západě. Tvorbu Lucie Lomové zastupuje dvoustránkový příběh Vlastenci na prázdninách a čtyřstránkovým kraťasem na stránkách AARGH!u debutuje Martin Groch, čerstvý držitel ceny Arnal.Stylovou i námětovou pestrost dále zajišťují komiksy Igora Baranko, Mawila, Shootyho nebo Krzysztofa Gawronkiewicze.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství Analphabet books
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.