
kód | PE45119 |
ISBN | |
EAN | 9788073413569 |
Autor | |
Vydavatel | BB/art s.r.o. |
Cena s DPH | 173 Kč |
Cena bez DPH | 150.4 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 173 Kč s DPH.
Anna Brownová tráví své dny v kanceláři velké produkční kanceláře čtením neúspěšných scénářů a sní o tom, že se jí jednoho dne podaří stát u zrodu skutečného trháku. Zatímco kolem ní se to hemží samými elegantními a nervově labilními krasavicemi, o Anně se při nejlepší vůli nedá říct, že by byla „hezká“. Neperspektivní zaměstnání a strašlivý přítel jí na sebevědomí taky nepřidávají. Anna začíná mít pocit, že talent sám o sobě nestačí.
Vtom se na scéně objevuje Mark Swan, jeden z nejuznávanějších filmových režisérů, samotář a podivín s takřka neomezenou mocí. Každý by se na jeho talentu a slávě chtěl přiživit – od ředitelů filmových ateliérů až po exluzivní topmodelky. Pro Annu by mohl být lístkem nahoru, jenže jak by mohla jen doufat, že by si filmový bůh vybral právě ji?
Informace o knize byly naposled aktualizovány 9.11.2012.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství BB/art s.r.o.
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.