
kód | EM0213005 |
ISBN | |
EAN | 9788087264126 |
Autor | |
Vydavatel | En Face |
Cena s DPH | 196 Kč |
Cena bez DPH | 170.4 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 196 Kč s DPH.
Unikátní fotografický receptář s dosud nikde nepublikovanými původními návody na získání autorského originálu z digitálních dat včetně tutoriálů a obrazových ukázek. Metodika tvorby a kopírování vytištěných digitálních negativů na vlastnoručně vyrobenou stříbrnou emulzi – bez zvětšovacího přístroje a investic do dalšího vybavení fotokomory. Předpisy k vlastní přípravě všech potřebných lázní a tedy nezávislost na krachujících výrobcích citlivého materiálu i fotochemických roztoků. Autor zde publikuje i své letité profesionální zkušenosti s klasickou fotografií systému negativ/pozitiv i s veškerými vhodnými způsoby zpracování a úpravy obrazu, včetně k tomu vhodných vlastních předpisů fotochemických lázní. Využití digitálních podkladů je novou šancí pro klasickou fotografii a její přežití ve XXI. století!
Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství En Face
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.