Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /var/www/clients/client1/web1/web/res/fce.inc.php on line 4
Knihy, knihkupectví, knížky online | Moje kniha

52 úžasných víkendov v Európe

nacházíte se zde: Moje kniha > Knihy všech žánrů a zaměření

kniha 52 úžasných víkendov v Európe
kódPE122046
ISBN
EAN9788055603285
Autor
VydavatelSlovart
Cena s DPH492 Kč
Cena bez DPH427.8 Kč
Doporučená cena579 Kč
Ušetříte87 Kč
Počet stránekneznámý
Počet CDneobsahuje
Počet DVDneobsahuje
Rozměrnení k dispozici
Hmotnostnení k dispozici

Cena této knihy byla jen 492 Kč s DPH.

Bohužel, momentálně tento produkt není dostupný a nelze objednat.

Sprievodca 52 víkendmi (jeden cieľ na každý víkend v roku) vás pozýva objavovať mestá, turistické trasy, pobrežia, ostrovy a krajiny v Európe a stráviť na týchto miestach vzrušujúci víkend.

Predstavíme vám okrem iného talianske mestá ako Rím, Benátky, Florencia a Miláno. Nechýbajú však ani ďalšie európske metropoly. Za všetky spomeňme napríklad Paríž, Londýn či Berlín. Sú nezvyčajné, fascinujúce a nádherné. Nesmierne príťažlivé sú aj klasické destinácie, akými sú pobrežie pri talianskom Amalfi, zámky v Škótsku, Romantická cesta v Nemecku a Andalúzii. Nesmieme zabudnúť ani na trasu po barokových kláštoroch popri Dunaji, či naprieč laponským večným snehom a ľadom.

Mapky miest a informácie o otváracích časoch pamiatok a múzeí uľahčujú a sprehľadňujú pobyt na týchto čarovných miestach.

| Sdílejte s přáteli

Informace o knize byly naposled aktualizovány 3.1.2014.

Další knihy


Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu

vaše jméno
pro koho (email)
kód
opište následující kód před odesláním
Katalog knih
Nástěnka
Dnes je 19.9.2020 a svátek má
Zita, zítra Oleg.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy