
kód | PE115611 |
ISBN | |
EAN | 9788055602905 |
Autor | |
Vydavatel | Slovart |
Cena s DPH | 615 Kč |
Cena bez DPH | 534.8 Kč |
Doporučená cena | |
Ušetříte | 108 Kč |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 615 Kč s DPH.
Publikácia 501 miest, ktoré musíte vidieť patrí do kategórie kníh, ktoré treba mať v domácej knižnici.
Poslúži ako sprievodca, keď sa rozhodneme cestovať a nevieme, čo, kde a kedy by sme mali navštíviť a vidieť. Súčasne poslúži ako poradca, ak by sme chceli vedieť, aké skvosty sa vo svete nachádzajú. Čítanie o známych a atraktívnych megapolisoch, ako napríklad Tokio, ale aj malých a menej známych mestečkách, ako napríklad Ubud, poteší v ktoromkoľvek ročnom období v ktorúkoľvek dennú či nočnú hodinu. Registre miest a štátov v závere knihy a farebné fotografie pri jednotlivých mestách robia z knižky pútavé dielo.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 24.6.2013.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství Slovart
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.