
kód | EM0153282 |
ISBN | 978-80-7391-323-6 |
EAN | 9788073913236 |
Autor | Paul Kirk |
Vydavatel | Slovart |
Cena s DPH | 173 Kč |
Cena bez DPH | 150.4 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 173 Kč s DPH.
Kniha pokrývá všechny problémy, které je třeba zvládnout, chceme-li uspořádat grilování: od výběru grilu přes tipy na suroviny, základní grilovací techniky, tajemství marinád až k přípravě vlastních jídel včetně různých příloh. Nalezneme zde 500 receptů - z ryb, plodů moře, drůbeže, masa i zeleniny. Vybírat si můžeme mezi předkrmy, které lákají hosty na hlavní událost večera (například krevetový špíz se sladkokyselou čili omáčkou), a hlavními jídly - za pozornost stojí třeba výborný platýs s ananasem, kachní prsa s bylinkami či jamajská vepřová žebra. Na grilu můžeme připravit také překvapivě široký výběr sladkých jídel - budou stylovou tečkou zahradního grilování. Kniha nám jistě pomůže učinit z grilování radostnou událost.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 27.3.2013.
Další knihy
- Další knihy od autora Paul Kirk
- Další knihy z nakladatelství Slovart
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.