Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /var/www/clients/client1/web1/web/res/fce.inc.php on line 4
Knihy, knihkupectví, knížky online | Moje kniha

3x Agatha - Dům na úskalí, Smysluplná vražda, Zkouška neviny

nacházíte se zde: Moje kniha > Knihy všech žánrů a zaměření

kniha 3x Agatha - Dům na úskalí, Smysluplná vražda, Zkouška neviny
kódEM0035116
ISBN
EAN9788024233949
Autor
VydavatelKnižní klub
Cena s DPH297 Kč
Cena bez DPH258.3 Kč
Doporučená cena349 Kč
Ušetříte52 Kč
Počet stránekneznámý
Počet CDneobsahuje
Počet DVDneobsahuje
Rozměrnení k dispozici
Hmotnostnení k dispozici

Cena této knihy byla jen 297 Kč s DPH.

Bohužel, momentálně tento produkt není dostupný a nelze objednat.

V další trojici vybraných detektivek z pera Agathy Christie se setkáme jak se slavným Belgičanem Herculem Poirotem, tak s neméně úspěšnou odhalovatelkou zločinu Jane Marplovou. V detektivce Dům na úskalí z roku 1932 pátrá Poirot po strůjci série pokusů o zabití mladé majitelky zchátralé vily – tentokrát se však zdá, že narazil na soupeře přinejmenším sobě rovného. Slečna Marplová odhaluje ve Smysluplné vraždě z roku 1952 zločince na podivném anglickém sídle, kde kromě sedmi členů rodiny, potenciálních dědiců majetku, žijí dvě stovky mladých delikventů. Případ úkladné vraždy, kterou nespáchal ten, jenž za ni byl odsouzen, neřeší v příběhu nazvaném Zkouška neviny z roku 1958 sice žádný z autorčiných oblíbených detektivů, avšak sama královna zločinu o této knize prohlásila, že patří k jejím nejmilejším.

| Sdílejte s přáteli

Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.

Další knihy


Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu

vaše jméno
pro koho (email)
kód
opište následující kód před odesláním
Katalog knih
Nástěnka
Dnes je 8.7.2020 a svátek má
Nora, zítra Drahoslava.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy