Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /var/www/clients/client1/web1/web/res/fce.inc.php on line 4
Knihy, knihkupectví, knížky online | Moje kniha

333 výletů po rozhlednách Čech, Moravy a Slezska

nacházíte se zde: Moje kniha > Knihy všech žánrů a zaměření

kniha 333 výletů po rozhlednách Čech, Moravy a Slezska
kódEM0225880
ISBN
EAN9788087193242
Autor
VydavatelCYKLOKNIHY s.r.o.
Cena s DPH339 Kč
Cena bez DPH294.8 Kč
Doporučená cena399 Kč
Ušetříte60 Kč
Počet stránekneznámý
Počet CDneobsahuje
Počet DVDneobsahuje
Rozměrnení k dispozici
Hmotnostnení k dispozici

Cena této knihy byla jen 339 Kč s DPH.

Bohužel, momentálně tento produkt není dostupný a nelze objednat.

Po předchozích úspěšných třech vydáních RÁJEM ROZHLEDNOVÝM je čtvrté vydání kreslených rozhleden zcela inovované. Změnil se název, zvětšil se formát a přibylo dalších 33 nově postavených rozhleden.Důvody jsou zřejmé: ještě více vyniknou skvělé kresby, jejichž počet se navýšil na sympatických 333, zpřehlední se mapky a díky novému názvu se zájemcům nebude plést, které vydání už mají.Naprostou novinkou jsou u každé rozhledny údaje o její dostupnosti vlakem: číslo železniční tratě, nejbližší železniční zastávka a vzdálenost od ní k rozhledně.Všechny rozhledny autor osobně navštívil a přístupové trasy v nakreslených mapkách projel na kole a ověřil.Opět nechybí vložená velká mapa VŠECH rozhleden České republiky s přehlednou tabulkou, obsahující již tři tisíce údajů: název rozhledny (vč. druhého názvu), kraj, okres, rok vzniku, typ rozhledny, nadmořskou výšku, výšku rozhledny, GPS souřadnice.Kniha se jistě stane nejen užitečným průvodcem na cestách, ale i velmi inspirativním rádcem při plánování výletů. Množstvím informací se blíží k encyklopedicky pojatým dílům.

| Sdílejte s přáteli

Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.

Další knihy


Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu

vaše jméno
pro koho (email)
kód
opište následující kód před odesláním
Katalog knih
Nástěnka
Dnes je 19.9.2020 a svátek má
Zita, zítra Oleg.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy