
kód | EM0230632 |
ISBN | |
EAN | 9788074021473 |
Autor | |
Vydavatel | Computer Media |
Cena s DPH | 254 Kč |
Cena bez DPH | 220.9 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 254 Kč s DPH.
Office 2013 je další verzí moderní sady kancelářských aplikací s řadou nových pokrokových funkcí. Kniha přináší 333 pečlivě vybraných tipů, pomocí kterých lze vyladit Office 2013 na maximální výkon a využívat tak tohoto kancelářského balíku naplno. Kromě toho odhalí řadu triků, které často zůstávají utajeny.Tipy jsou rozděleny do jednotlivých kategorií podle oblasti využití a jsou určeny jak pro začínající, tak i pro pokročilé uživatele. Po přečtení této knihy budete znát Office 2010 od A do Z a budete s nimi umět pracovat rychleji a efektivněji.Přestože jsou tipy psány pro Microsoft Office 2010, poměrně velká část rad funguje i na starších verzích (Office 2007 či 2003).Oblasti tipů:- Obecné tipy- Word- Excel- PowerPoint- Outlook
Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství Computer Media
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.