
kód | PE113844 |
ISBN | |
EAN | 9788072523221 |
Autor | |
Vydavatel | Práh |
Cena s DPH | 229 Kč |
Cena bez DPH | 199.1 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 229 Kč s DPH.
Příběh pozoruhodného lidského vítězství – přežití 33 mužů zasypaných na 14 týdnů v dole. Muži uvěznění 700 m pod povrchem se spojili dohromady a vytvořili ojedinělé společenství.V souboru charakterů dokonalejším než v jakékoli fikci použili muži svých přirozených talentů, aby přežili proti všem předpokladům. Kniha v podobě jakési kroniky zaznamenává osud, který vedl tyto jedince k vytvoření nejizolovanější společné existence, jakou lidstvo pamatuje – 14 týdnů pod zemí v blátivém, vlhkém prostředí, kde teplota nikdy neklesá pod 30 stupňů.V napínavých a bolestivých detailech zkoumá kniha osudnou hru, která vedla těchto 33 mužů k práci v měďném dole, kde se pravidelně stávala důlní neštěstí s oběťmi na životech. Byla napsána ve spolupráci s týmem záchranářů i rodinami horníků. Střídá detailní pohledy na jejich předchozí život a dialogy s pozoruhodným dramatem uvězněných horníků. Je to časová a zároveň i nadčasová výpověď o lidské vytrvalosti, tvrdošíjnosti a přežití.Tuto výpověď napsal známý americký novinář Jonathan Franklin, který strávil celé týdny na místě důlního dramatu. Předtím žil 15 let v Chile a jako jediný novinář dostal průkaz záchranného týmu. Byl doslova u všeho. Psal o tom do The Guardian, The Observer, The Washington Post a The Sydney Morning Herald. Jeho strhující články četli lidé po celém světě.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství Práh
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.