
kód | PE132209 |
ISBN | |
EAN | 9788073216412 |
Autor | |
Vydavatel | Fortuna Print |
Cena s DPH | 254 Kč |
Cena bez DPH | 220.9 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 254 Kč s DPH.
Jistě máte alespoň zhruba jasno v nejběžnějších politických výrazech, jako jsou například pravičák, levičák či nacionalista, ale uměli byste říci, jaký směr představují neokonzervativci? A co pojmy jako oligarchie nebo anarchosyndikalismus? Všichni asi uznáváme, že politika patří k nejčastějším a nejžhavějším tématům společenských debat, ale přiznejme si, nestalo se, že nás v politické hádce někdo doběhl a nachytal, že nám zkrátka došly argumenty?Kniha 30 VTEŘIN NA POLITIKU vám pomůže těmto trapným momentům se vyhnout. Špičkoví politologové a další odborníci, kteří jsou v politice doma, se zde pokusili jasně, nezkresleně a věcně charakterizovat 50 nejprovokativnějších „ismů“, „archií“ a „kracií“, které od dob patrně nejvýznamnějšího athénského státníka Perikla hýbou světem. Na každé heslo dostali jen dvě strany a jeden obrázek, který ovšem někdy může být výmluvnější než dlouhá teoretická úvaha.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství Fortuna Print
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.